نسیم پلاس




برگزاری مراسم تکریم از خیرین مهر گیتی

برگزاری مراسم تکریم از خیرین مهر گیتی



  • ارسال شده در تاریخ : ۰۷ تیر ۱۳۹۹

مراسم تکریم از خیرین مدرسه ساز موسسه مردم نهاد مهر گیتی و رونمایی از کتاب زندگی نامه ی زهرا گیتی نژاد به عنوان مادر خیرین مدرسه ساز و همینطور با حضور وزیر آموزش و پرورش و دیگر خیرین مدرسه‌ساز و مشارکت آژانس تبلیغاتی نسیم سبز در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

مهرگيتی مؤسسه‌ای غير دولتی و نيكوكارانه (ياری رسان) است، که متشكل از واحدهای مختلف با هدف بنيادين تلاش برای ساختن ايراني عاری از تبعیض و فقر فرهنگی.مأموريت اصلی این موسسه مردم نهاد، مشاركت در احداث فضاهای آموزشي و فرهنگی– به‌خصوص مدرسه –  در مناطق محروم و نيازمند و همچنین حمايت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش‌آموزان مستعد و محروم در مناطق مختلف كشور است.

در ادامه این مراسم زهرا گیتی نژاد ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران این برنامه گفت: «من تا کنون آنچه در توان خود داشتم انجام دادم و تمامی این فعالیت‌ها بدون همراهی خیرین و دوستان من در موسسه مهرگیتی به نتیجه نمی‌رسید و از تمامی خیرین و حامیان عزیز بابت این همراهی ها سپاسگزارم».

لازم به ذکر است که این بانوی خیر تا کنون بیش از ۱۰۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان ساخته است و همین عزم موجب تحرک خیرین در منطقه سیستان و بلوچستان شده است.





















جزئیات بیشتر از این خبر را اینجا بخوانید.