نسیم پلاس




آیا برای برگزاری همایش مشکل دارید؟

آیا برای برگزاری همایش مشکل دارید؟



  • ارسال شده در تاریخ : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

هیچ دو رویدادی یکسان نیستند و امروزه با تغییر الزامات فاصله گذاری اجتماعی، فرصت هایی برای رویدادهای کوچک در سراسر کشور ایجاد شده است. صرفه نظر از اندازه همایش، مهم این است که کلیه مراحل آن به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود تا سرمایه شما حفظ شود و کسب و کار شما موفق تر از قبل پیش برود.

ما در نسیم سبز، با دقت بسیار نورپردازی صحنه را انجام می دهیم تا مهمانان شما را تحت تاثیر قرار دهد. متخصصان صدای نسیم سبز، تلاش می کنند، تا کیفیت صدا از جمله: میکروفن های بی سیم و سیمی و همچنین بلندگو ها در بالاترین سطح تنظیم و ارائه شود تا مخاطبان به وضوح از محتوای سخنرانی بهره مند شوند.  

یکی از ویژگی های مجموعه نسیم سبز، تجربه فراوان در برگزاری موفق همایش ها و سمینارهای بزرگ طی چندین دهه فعالیت می باشد. برخی از آنها، ارائه طراحی صحنه، نورپردازی و صدابرداری حرفه ای در مکان‌های مختلف در سطح کشور می باشد.

همایش ها و رویدادهای بزرگ که می‌توانند صدها مهمان را در خود جای دهند، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارند تا اطمینان حاصل شود که همه عناصر رویداد بدون مشکل پیش می روند و تجربه‌ای مثبت و به یاد ماندنی را برای همه شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.



برای اطمینان از اینکه همه چیز در روز برگزاری همایش به خوبی پیش می رود، تیم پروژه ما هنگام برنامه ریزی رویداد با شما همکاری خواهد کرد. در صورت نیاز، ما از محل برگزاری همایش بازدید خواهیم کرد و در مورد نیازهای طراحی صحنه، نور، صدا و تصویر کمک خواهیم کرد. ما با مشاوره و ارائه توصیه هایی به شما کمک می کنیم تا قبل از نهایی کردن طرح پروژه برگزاری همایش، همه چیز را در نظر بگیرید.

تیم تخصصی و فنی نسیم سبز، دست در دست شما برای برگزاری یک همایش موفق، با شما همکاری می کند. ما با ارائه راه حل های کلیدی از طراحی تا برگزاری موفق همایش و ارائه تجهیزات لازم برای همایش مثل: صدا، نور و ... در کنار شما هستیم. نسیم سبز به شما کمک می کند، فارغ از استرس و دغدغه های برگزاری همایش و سمینار خود، از بازخوردهای مثبت و برگزاری موفق همایش، لذت ببرید. 

از برگزاری همایش های بزرگ گرفته تا رویدادهای کوچک، صرف نظر از کوچک و بزرگی همایش، کارشناسان متخخص نسیم سبز در برگزاری همایش و برگزاری سمینارها، از ابتدا تا مرحله نهایی برگزاری همایش شما کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنید که هدف شما از برگزاری رویدادتان محقق شده است و مخاطبان شما تحت تاثیر قرار گرفته اند.

فازغ از نوع همایش و موضوع مورد نظر شما، مانند: معرفی محصولات، معرفی خدمات، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و تخصصی، تیم متخصص نسیم سبز در هر مرحله در کنار شما خواهد بود. 

نسیم سبز برگزارکننده خلاق و نوآور همایش در سراسر ایران آمادگی خود را برای همراهی شما اعلام می دارد. برای مشاهده نحوه کار ما روی این لینک کلیک کنید.